gråt / skratt

hejsan bloggen , glömde skriva innan idag . igår va jag hos linda jag vet inte hur man ska förklara den kvällen allt blev riktigt kaos . alla grät och va arga alla förutom issa tror ja som gick runt och tröstade alla ist iaf så bråkade maja och maria och tillslut kom faktiskt marias mamma och hämtade henne men då hade allt redan löst sej . sen bråkade jag och felle om lite små saker . men det löste sej också vi alla somnade efter två filmer . haha men innan allt hände så flummade jag och issa runt :D vi låg på golvet och sjäng och sen så filmade dom oss och shit . haha . klockan 12 ungefär startade filmerna vi kollade på någon bra film som jag inte vet namnet på ( hehe ) efterden kollade vi på american pie - beta house . sjukt roligt efter den somnade alla vi hade jätte skojj precis som en tjejkväll ska vara skratt gråt :) men sorligt nog åkte ju en av oss hem /: när vi sen vaknade på morgonen så åt vi frukost och kollade om american pie . vi körde också viskleken ^^ hehe efter det började alla dra sej hemmåt men jag stannade hos linda för vi skulle kolla på våran match elr linda skulle spela . jag och maja skulle titta jobbigt nog förlorade vi . sen färgade jag min systers hår vilket blev helt misslyckat för jag råkae hälla i fel burkar ( vadå jag hade ju bråttom ) . sen drog jag och linda te valsta vi handla lite gott och kollade sen på film . men nu ska jag välja kläder tills imorn om ja nu ska tte skolan ?
puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0