1 december

Sitter hemma hos wickan och pluggar so . Det känns väll sådär att plugga men jag kan typ allt så , ja . Och vet ni vad vi har prov i ? kristendom , haha på tiden eller hur ? nu när det snart är jul och allt . Min dag idag började med en massa snooze ( stavning ) sen blev det julkalendern , den var inte så bar men det hör till julen . Sen stack jag till skolan , där fick jag ett par komplimanger om mitt hår (a) hehe . Iaf så ska jag sälja min hårfärlängning som jag har kvar ! =) Cickie ska köpa den . ska ta med den imorgon i skolan , iallafall så har jag typ pluggat hela dan me wickan plus att jag har handlat åt min tjocka syster :) Hehe nu är jag somsagt hos wickan , sen ska jag hem kolla på desperate och min syster fixar min blogg nu ! säg om ni tycker det blir fint sen . Pusssssar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0