2 december

Sitter hemma och pluggar till svenskan , då har man det ju gjort right ? Iaf så ska jag nog ut me issa , var nyss me felle men hon skulle på gudtjänst med konfan . Så nu har jag ätit middag och ät fri att spela igen ! Känner mej lite krasslig men i helgen blir det nog julhandla så jag hoppas det blir kul . Olivia och jag åker nog in till sthml och handlar , sen blir det väll lite fika och så . Har inte så mycket att säga men jag kan väll berätta om min dag . Vaknade vid 7 satte på mej mjukisar , linne och en kofta sen blev det lite smycket och sånt , sen sminkade jag mej . Efter det blev det frukost framför teven , julkalendern blev det , haha vet att den inte är så bra men det är den ju typ aldrig i början visst ? aja sen hade vi engelska där var jag ganska irriterad på en viss person men deyt gick över , hade SO prov idag också på kristendom , det gick bra ! hihi sen så har va haft thaikwondo ( ingen aning hur det stavas )  men det var skojj , jag och issa skrttade för det mesta idag , skrattrik dag , härligt ! efter skolan var jag då me felle efter ett '' tjaffsande '' som vi brukar ha , men vi pluggade sen stack hon . Nu blir det facebook & msn , några som har skrivit till mej nu men dom får vänta ! pusssssar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0