förlåt

Okej det är inte lördag idag så det var ganska länge sen jag bloggade, sista gången var ju i lördags hemma hos issa. Vi hade jätte kul tillsammans och vi gick till luciavakan fast vi var ju där typ i tjugominuter ? Haha men iaf så hade vi kul vilket var huvudsaken sen på söndagen hade jag en komplicerad dag men jag hade iaf träning på kvällen vilken var lyckad och jag somnade ovanligt tidigt den kvällen.
I måndags åkte vi med skolan till sthlm till gamla stan, det var verkligen as kallt men det var skit många som snackade me mej och issa där, random eller vad ? jag köpte iaf en mascara och mat issa köpte en rosa tröja och present till felle. Sen var vi på något tråkigt studiebesök i riksdagen -.- men det var ganska okej för det gick snabbt, sen stack vi hem och direkt åkte jag och linda till kista hon köpte lite julklappar till familjen och jag letade present till filli. Där var det också random folk som snackade med mej :Ö .
Iaf idag så snöade det jätte mycket mysigt att vakna till men hela dan har jag typ hållt på att halka och vilket stöd man får av issa som man hör hela tiden av '' hoppas du ramlar eller fan vad kul om du hade ramlat ! '' KUL issa. Men vi hade ganska okej dag , det var mycket snack om droger idag eller som issa säger drogor. Sen lyssnade vi till en jätte skön snubbe som snackade om sitt liv förut typ eller något sånt ? Aja han var iaf rolig att lyssna på, sen efter skolan var jag och issa ute och knallade och vet ni vad ? ISSA RAMLADE ! inte jag hahahahaha så jag garvade nästan på mej! Iaf så skulle hon på konfa och det hade hänt lite me felle så vi var ganska oroliga men jag stack hem och så har jag typ varit hemma hela dan eller varit ute lite i snön men mest inne och min data funkar inte så jag lånade min systers macbook . Men nu ska jag checka film me mami som går på tv typ, så pussar på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0