gästbloggar!

Hejsan gått folk, issa här. Ida frågade om jag kunde skriva lite i hennes blogg eftersom att hennes data är sönder. Stackarn.. Iaf, idag så var båda vi sjuka, hon mådde illa och jag hade ont i halsen. So sad :( Imorgon så ska vi båda till skolan så det blir bra. OCH NEJ tro inte att vi är hemma med varandra och att vi fejkar ? Vafan, visste inte ens att ida var sjuk idag utan jag smsade henne imorse och sa att jag inte skulle till skolan. Och hon sa att hon inte heller skulle för att hon mådde dåligt. Vafan är det svåra att fatta ? Vi umgås mycket, det kanske är därför vi blir sjuka samtidigt. Så du som hela tiden ska bry dej om andras liv.. SNÄLLA SLUTA BRY DEJ OCH SKAFFA DEJ ETT EGET LIV FÖRFAN, du verkar inte ha något! Jaja, ska väl sova snart och ida med för den delen, hihi. Juste en sak till.. det är bra älskling, fortsätt dryga dej :) HAHA! Ni som kan lista ut vem jag menar får gärna garva med mej! Men nu så ska lilla issa skriva i sin egen blogg och sen blir det sängen. PUSSAR!
/ issu u know ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0