solarium

Hemma från skolan , eller ah har varit det ett tag nu men iaf. Idag så var det en gansak chill dag ändå , visst onsdagar är dom jobigase dagarna men jag hade prov direkt på morgonen i engelska oförberett. Lektionen efter s hade jag svenska prov och v skulle skriva en analys på '' Fucking Åmål '' men eftersom att jg och issa var sjuka igår och i måndags ( låt oss vara sluta tjata om att vi är hemma tillsammans , för det första är vi inte det för det andra om vi va det vad FAN ska ni göra åt saken ? :S ) så skulle vi får göra resten av provet imorn efter skolan , jobiggt nog s slutar jag hakv fyra imorn så vi skulle ha prov tjugo i fyra ! Tänk er ?! men som tur var blev båda klara. Dessutom så har jag tydligen lång lunch imrn ? Typ börjar dagen me spanska , sen engelska sen matte sen so , lunch , slöjd , design , sluta . Men eftersom att vi inte har någon so och ingen slöjd så har vi jätte lång lunch :O hah vilket nog kommer leda till skolk på design för det är så tråkigt. Aja sen så hade vi lite olika lektioner och bad på idrotten det gick bra. Nu ska jag äta sen ska jag och issa sola. Pussen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0