till fillis

Shooo , nu har jag kommit hem från skolan ? Haha nej skojja inte nu men jätte länge sen, jag '' slutade '' 12 idag. Iaf så gick jag och issa till felle eftersom att hon är sjuk, sen så gick jag hen och issa gick och hade sin sista lektion. Duktig flicka! Iaf så sydde jag klart min bebis tröja till Mio idag, hemma alltså eftersom att jag SKA träffa han imorn och sen så hade vi ju ingen slöjd idag så vi stack bara in och hämtade den sen fick jag sitta hemma och sy klart den, gansak svårt men ah ändå. Klar nu så det är kul. Just nu har jag packat några av fillis kläder i en väska ska träffa henne idag länge sen, det ska bli jätte kul ! Jag ska hjälpa henne med matten ? På tal om skolan så fick jag mitt so prov idag, jag fick 34 av 37 på provet, vet inte om det är mvg men jag hoppas på det eftersom att jag satsade mvg på det provet. Aja nu ska jag väll käka något sen dra till filli som sagt, Pussar på er allihopa !

[ det funkar inte att ladda upp bilder ? ]


Kommentarer
Postat av: matilda jansson

Nejj det kan vara lite svårt ibland blogg.se hackar! Fin blogg du har!!

2009-12-11 @ 15:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0