dålig jag vet

Hejsan sötisar , jag vet att jag har haft jätte dålig uppdatering . Men i fredags vad jag iallafall på konfa , sen drog jag och alexandra hem till olivia . Vi hade jätte mys , sen på lördagen fick min lilla issa hårförlängning ni kan väll bara gissa hur avundsjuk jag var ? men hon blev iallafall skit fin i det . Jag fick stanna hos olivia och typ vara barnvakt till henne ? eller hon till mej typ . Sen på söndagen skjutsade dom mej till märsta dom skulle ändå dit för kusinträff . Då var det ju också första advent . jag jupyntade typ en stjärna (a) hihi iaf så drog jag och issa till kista senare , dom har ju byggt ut . Så vi tänkte inviga , jag köpte present och gjorde lite annat . Då såg jag issa me hårförlängningen för första gången =) Aja idag så var vi i skolan , verkligen alla tyckte issas hår var fint ! Och sen efter skolan stack vi in till stan och köpte min =D , jag är så glad , TACK MAMMA !! Hhihi nu har jag fixat den lite och nu ska jag fixa min header . och min design sen snacka me vissa på msn . Pussar


innan - efter !


Kommentarer
Postat av: rhode

syns ingen skillnad på bilderna ;)

2009-12-01 @ 08:32:05
URL: http://rhodeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0