filmkväll

Tidigare idag var ju wickan här me filmer , så nu ska jag och min lillebror kolla på film och göra i ordning oss för kvällen =)

Iallafall så kanske ja ska vara hemma från skolan imorn .. Jag är fortfarande sjuk sen långt tillbaka ? :Ö Men det blir bättre om jag stannar hemma och vilar , för jag har nämligen inte vilat på 2 hela veckor först höstlov då man var uppe varje dag till typ 5 - 6 varje morgon och sov till typ 12 ? :Ö snacka om att inte sova ! Haha och sen var jag i skolan hela veckan fast jag var sjuk och när man har vänt på dygnet går det inte lätt tillbaka så jag var uppe ganska länge alla dagar förra veckan också . Men nu är det en ny vecka och nya tag , den här veckan ska jag : Träna , Sola solarium , ta hål i öronen , bowla me släkten ! Viktiga inplanerade saker . Aja nu ska vi börja kolla på filmen och äta något . Det här är nog sista inlägget idag så tjillivippen .

Godnatt ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0