hemma från skolan

Hejsan igen , nu är jag hemma från skolan , jag har haft så chill idag . Först så satt vi ju som sagt vid datan sen kollade vi klart på '' Fucking Åmål '' den var inte så bra som typ mina lärare sa att den skulle vara , men den var väll helt okej . Aja sen så var det pizza i skolan , riktigt gott men först så drog jag och felle till frejgården och satt lite vid datan , men ja gick och snackade me issa i tele för felle gjorde mej riktigt irriterad . Sen så var det en till som jag blev irriterad på . Men det gick över när jag gick hem , men jag och mina vänner hade jätte kul idag i skolan , men nu ska jag städa lite på mitt rum och fixa mej och så . Pussar

 
Sötaste bilden jag svär !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0