in the fucking datasal !

Haha nu har jag skrivit ut alla papprerna som d , s & i ville ha . Visst är jag underbart snäll ? (a)
Jag sitter här och spelar lite farm + winterbells skit roligt . Ja faktiskt så är det roligt eller man blir beroende . Idag blir det konfirmation igen , jag fattar inte hur jag orkar men det gör jag , och imorn blir det självklar felle för issa skulle till stan me sin mamma ? Sen så ska jag på någon mysispysis kväll hos amanda =) Inatt sov jag typ längst av alla dagar den här veckan men det här är den dagen jag är tröttast också ? Och jag är såklart trött eftersom att jag är sjuk men iallafall :Ö Haha nu ska jag kika vad wickan & molle gör , för dom sitter brevid mej och stänger ut mej buhuhuhu ! Haha driver =)

Ha det chill !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0