it's a long day

Shuuuululululu alla underbara läsare =)

Idag är jag sjuk igen , eller ja inte riktigt sjuk men bara trött efter att ha varit sjuk så jag stannade hemma idag igeeen . Nyss har jag kollat på '' Mitt liv som popstjärna '' me min syster . Riktigt länge sen man såg den eller hur ? Aja iallafall så missade jag slöjden idag , egentligen hatar jag slöjd men jag håller på med en babytröja till min kompis barn och babyn föds ju snart så jag måste bli klar haha . Det är en vit tjocktröja me dragkedja =) Den blir nog bra tror jag ! Iallafall så ska jag äta havrebollar nu och dricka julmust , mamma kommer hem sent ikväll tror jag så vi blir nog ensamma hemma ett tag . Hoppas felle , issa eller båda kan komma hit så jag får något att göra haha ! Jag kommer nog skriva ganska mycke idag , bra eller dåligt ? Men jaja nu blir det facebook och fika . Pusssssar !!


isabelle sötisen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0