kväll

Hej alla läsare . Ja jag skrev ingenting igår innan jag gick men datan stängdes av , iaf så sov felle också hos filli , vi hade det skit kul jävla bullar vi va asså ! :O Haha vi köpte först kebab sen en läsk , chips & dip , en godispåse och kakor . Det låter kanske inte så mycke men det var det haha , men när vi kom hem till filli så kollade vi på film för filli var skit trött och typ lite sjuk tror jag så vi fixade madrasserna och sen la vi oss och pratade . Som vanligt somnade felle och filli somnade strax därpå men jag väckte henne för vi skulle ut me hundarna vid typ kvart i ett så vi tralla ut och sen gick vi in typ 5 minuter efter . Aja jag bytte film och sen kanske jag somnade vid 3 halv 4 medans dom sov som små bebisar , dessutom väckte lilla issa mej klockan halv sju för att hon skickade ett sms , hon var vaken hela natten typ sen ringde hon typ vid halv nio men jag pallade inte svara för jag ville sova då ringde hon felle istället men jag sa till felle att lägga på så hon gjorde det , iaf så vaknade vi vid typ halv elva och började äta godis och sånt , och kollade på tv . Sen fixade vi oss , sen drog jag på fotbollsavslutning , jag sög på tipsrundan jag kom sist sen gjorde vi tacos och det blev jätte god . Men nu ska jag dra ut me felle och issa . Have a good life biatches så bloggar jag sen ! Vi får se om felle kanske sover här & issa också ? =) Pusss


Haha hittade en bild på min mobil , aaas gammal ! söta små .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0