'' le igen ''

kan inte tänka längre allt gick försnabbt ..


En riktigt fin låt !!

Hejsan alla söta läsare ! Idag har jag varit i skolan efter skulle jag egentligen ätame felle förlåt men jag åkte upp me wickan till eurostop fast henne hade jag ju bestämt me innan så ja det var nog det rätta . Aja sen komm issa upp me bussen vi käka lite på donken och efter drog jag och wickan och kollade på gamla avsnit av Playa del sol haha skit roligt (a) Hon garva typ hela tiden åt steffen :Ö Nu ska jag duscha och göra mej riktigt fräsch vad tycks om det ? Sen ska jag nog fixa mej för sängen och kolla på '' Mammas pojkar '' felle säger att isabelle är lebb nu ? :O Aja ska kolla iallafall .

Pussar på rumpan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0