lördagsgodis

Jag hittar aldrig på något att skriva i bloggen längre . Något förslag ? =)

Iaf så kan jag berätta lite om dagen , som ni förstod var jag i skolan det var en ganska chill dag fredag är alltid bäst dag i skolan . Eller dom lektionerna innan lunch är som vanloga lektioner men sen kommer musik och teknik och det har vi ju bara en gång i veckan så det är lite speciellt . Idag på musiken spelade vi iaf i band . Jag gick mest runt och sjöng i mikrofonen och sjöng me alla som ville , haha jag vet att ni ville ni är bara blyga me att säga det (a) Sen på tekninken så fick vi läxa , typ en uppsats med massa olika svårighetsgrader ^^ men jag vet inte om jag satsar bara på ett enkelt g för då måste man ju bara skriva 2 enkla sidor om något shit . Aja efter skolan tänkte jag vara med issa men jag skulle hem och fixa en sak först men sen skulle hon tydligen ha gäster så jag trippade hem till wickan men gick hem efter en kort stund för att hon skulle på träning och jag skulle på konfirmation . Asså det känns som jag skriver en livs historia ? :Ö btw till saken så gick jag hem och åt sen åkte jag in till stan och var på konfirmation sen hämtade mamma mej och nu är jag hemma , fixar lite på datan ska kanske äta något senare ? Haha muuumms , idag får jag äta godis också * happy faace * fast jag är inte sugen nu . Men nu blir det facebook msn och film tror jag , bloggar kanske senare . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0