måndag = plugg me w

Hejsan sorry att jag inte har bloggat , haha men jag orkade inte igår . Jag kollade på New Moon me min syster sen var jag på träning , somnade ganska snabbt igårkväll och sen smsade jag me alexandra i sömnen ^^ Jag fick ett jätte gulligt sms klockan 23:30 haha och där stod det : Min bror är hemma :D <3 puss . Haha och jag svarade klockan 03:17 : åh vad kul ! :D puss haha fast egentligen sov jag då ? :ö asså det är konstigt det man gör i sömnen ibland .. Aja iaf så var jag i skolan idag , måndagar går ganska snabbt vi har bara fyra lektioner då . Men den här veckan är en jobbig vecka jag har typ ALLA dagar inplanerade -_- men iaf så stack jag hem till W (wickan) efter skolan . Vi åt typ lite och kollade film , men sen stack vi hem till mej och bakade och pluggade . Vi gjorde teknikuppsatsen .. eller ah iaf liten del av den . Sen efter det så gjorde vi sista uppgiften i matten typ MVG uppgift , den var skit svår tills mamma förklarade , då var den enkel men inte ens min mattelärare gjorde rätt ?! :S sånt är livet eller hur ? NEJ matteläraren ska inte ha fel . Aja iaf här kommen mitt '' schema '' för den här veckan ;

måndag : plugga me w .
tisdag : plugga , med vem vet jag inte kanske själv ?
onsdag : plugga spanska , felle och issa ?
torsdag : plugga spanska
fredag : konfirmation
lördag : städa huset me familjen , göra om mitt rum ? felle och issa senare ?
söndag : julpynta + träning !

Checka min vecka , jobbig . Puss på er !


gammal bild men jag bjussar på den ;)


Kommentarer
Postat av: alex

hahahahahahahaha, ofta du smsar i sömnen? :O

2009-11-24 @ 22:19:58
Postat av: ida

tydligen ^^

2009-11-25 @ 13:40:50
URL: http://idaeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0