pluggandet dödar mej snart

Sorry för all dålig uppdatering men min data har gått sönder så den funkar tyvär bara ibland . Iaf så var jag i skolan idag , vi hade en ganska slapp dag idag tycke jag iaf . Vi hade slöjd och jag blev '' klar '' me min bebis tröja , det blev ett vg för att jag inte gjorde något tryck men jag ska inte träffa honom imonr så jag kan trycka trycket nästa vecka . Så kanske jag får ett mvg ? Haha hoppas , efter skolan stack jag issa och felle hem till mej och åt lite gott och pluggade lite . Sen gick vi till issa sen till felle där vi åt våfflor . Skit goda ! Aja sen gick vi hem till mej igen och hämtade lite saker som felle hade glömt hos mej . Sen gick dom hem och nu har jag pluggat ända sen klockan kvart över åtta , skrivit en uppsats tills imorn . Men nu när äntligen jag hade skrivit klart så kom jag på att jag har spanska prov imonr också . Juste idag hade jag matte prov också , jag tror jag kommer ha ALLA rätt på provet :D Men nu ska jag plugga , duscha och äta ! 

Ha det toppen & godnatt !


finfin bild =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0