söndags ångest

Ja idag är det söndag , vet ni vad det innebär ? SÖNDAGSÅNGEST -_- men det är okej , har fått god mat idag och tårta , sen så kollar jag på film men jag somnade i typ tio minuter . Men sen vaknade jag och vet ni vad jag är sugen på ? en promenad i mörkret och sen en dusch och massa hudkrämer (a) typ hemma spa ? Haha !
Vet ni vem som jag saknar ? Felle , issa & fillis . Har en massa olika saker jag måste berätta för issa & felle och fillis har jag inte varit me på as länge , skulle vilja ha en myspys kväll me dej om du ser det här kan du ju smsa ? =) Och felle & issa om ni också ser det här kan ni också ringa för jag har inga pnegar på mobilen !! Ah iallafall är det ju farsdag idag , men jag har inte gett något . Man behöver inte det , det ända man behöver göra är att säga grattis . En till sak SUCK ON THAT IFK BIATCHES ! AIK vann igår igen så nu är dom vinnare i allt =D SM - GULD och SVENSKA CUP MÄSTARE ! älska aik det är det ända rätta ni kan göra .

Pussar på er !



Älskar er tjejor !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0