annorlunda kväll

Vanligt vis skulle jag vara me issa & felle just nu /:
Men idag är annorlunda , jag sitter helt själv .
Det känns helt fel men sånt är livet ibland ?
Jag skulle frågat om dom ville sova hos mej men orkade inte
Imorse vaknade jag vid ett av att mamma kommer in
Mamma ; Ida är du vaken ? Dina systrar undrar om du är död ?
Ida ; Nej jag lever . Hur mycke är klockan ?
Mamma ; Klockan är 13.00
Ida ; Okej
Mamma ; du sover alldeles för mycket
Ida ; Jaja
& nu när jag kommer in på kvällen så säger hon
Mamma ; Ida är det du ? Gå & sov du behöver sömn :)
Haha asså hon e konstig ibland min mamsi .
Iallafall så är jag inte ett dugg trött så jag är nog uppe ett tag till
Kanske ska ringa filli om ett tag hon kanske räddar min kväll lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0