back from school

Så nu var skoldagen slut då . Äntligen jag tror att jag dör av rolighetsbrist i skolan -.- Haha jag har varit trött precis hela dagen så fort jag satt mej eller la mej på en bänk trodde jag att jag skulle somna .. Jag är orolig för imorn , alla åttor har typ fått IG på sitt noprov till och med alla som är duktiga i skolan ? Asså det kommer verkligen inte att gå bra för mej men jag måste plugga mycke iallafall . Thats true ! Jag kanske ska plugga lite mer me issa ikväll ? Men jag måste först plugga själv för ni vet när man är med kompisar så gör man oftast mer än att plugga ? Iallafall jag , sen ska jag möta filli för vi ska byta tillbaka våra skor äntligen får jag tillbaka mina varma uggs :) Men hon ville låna dom och vad gör man inte för vännerna ? Hihi nu ska jag nog smsa henne möter henne innan jag börjar plugga så jag kommer igång fort . Juste var det några tjejer som hade mjukisar idag ? (a) Om ni hade det ett stort + till er och ni som inte hade det : Kom igen någongång kan man ställa upp för alla flickor haha ! Ser att jag skriver för mycke nu typ eller ? Haha skriver mer senare (;


Ha de bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0