fuck this shit

Fan vad sur jag blir när dom skriver att man ska kunna saker men inte har skrivit det i boken ? ad fan tror dom om oss att vi sitter och söker på datan ? Nej vad fan har man böcker till då ? :S

Iallafall är jag klar me g-nivån ! Skit happy för det . Bara jag inte får en blackout nu :O då blir jag rikigt sur på mej själv för jag ska inte ha ett jävla omprov ? Nej det ska jag bara inte ! För vet ni vad det skulle vara det första provet jag inte klarade i hela mitt liv :) Haha . Nu behöver jag en paus från alla ord blod och hjärta hit och dit orkar inte se dom orden just nu . Så nu blir det att fixa wickans blogg som jag har glömt (a)

Ser det här kul ut tycker ni ? neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0