fuckface

Haha issa loggade precis in & ut och hette '' fuckface '' då insåg jag att det är precis vad jag borde heta . Har liksom inte fixat mej alls inge smink och inga speciella kläder haha (a) Men en liten snäll kommentar som jag fick idag var '' vad finklädd du är för att vara sjuk '' Issa sa det till mej , blev ganska glad :) Haha det kanske inte va en så stor kommentar men iallafall . Nyss var jag iallafall me felle och issa vi knalla runt lite först och sen så åt vi glass hos issa . Haha och nu kollar jag på tv disney channel :D ! ska nog vara hemma imorn me känner mej illamående :S Aja nu ska jag in på faaaceboook och chilla lite kanske spela zebra tower haha ett nytt tråkigt spel som gör en beroende .. :O bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0