godmorgon ?

Nackdelen till att man är uppe sent är att man sover så länge på morgonen då . Min mamma väcker mej alltid tillslut !

Idag vaknade jag halv två (a) då åt jag lite frukost och sen satt jag mej framför tv:n men nu blir det ett inlägg på bloggen . Jag har fått ett par roliga kommentarer tack ! fortsätt så , det blir roligare att blogga då . Idag blir det nog en ganska slap dag för mej . Jag mår inte så bra lite snuva & halsont , feber nästa ? Men det ska nog bli en liten prommis me fillifjonkan och sen skräckfilmer me felle & issu ! Ja så ser nog min dag ut . Idag ska jag vara uppe så länge jag kan efter som att dt är sista dagen på höstlovet . Eller iallafall sista dagen som man kan vara uppe länge . Och imorn ska jag sova ut länge länge , juste idag ska jag handla godis också . Jag issa & felle ska sluta äta godis nu efter lovet i ungefär en månad till att börja me . Önska mej lycka till :O Jag kommer nog inte klara det men ändå ? Haha vi får ju käka chips och dricka läsk så det ska nog gå . Man blir ju iallafall kanske smalare och sen får man bätrre kost och man minskar hål i tänderna kan det bli bättre ?! Men nu ska jag städa mitt rum lite innan jag fortsätter dagen =)

Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0