hejsan hemma igen

Då var man hemma igen . Förlåt för lite dålig uppdatering men filli skaffade blogg idag så jag hjälpte henne & det tog också hela min blogg tid ni kan titta på den här säg va ni tycker !

Iallafall fixade jga mej sen åkte jag in till stockholm skulle spela cybertown sen på konfirmation igen =) Jag fick sällskap av filli på tåget och vi köpte lite godis innan vi åkte , sen när vi kom in till stan köpte vi chai latte jag tjatar alltid på alla att dom ska smaka så jag bjöd henne på en och jag tror att hon tyckte att det var riktigt gott ! Happy face fore me ! Iallafall så gick det bra på cybertown =) Och sen konfirmation lite häng me kompisarna vad mer kan man begära ( stavning ) ? Sen hämtade mamsi mej vi hade ett litet '' bråk '' i bilen . Men det löste sig , nu ska jag mysa i min säng me lite gott & film . Har faktiskt skit ont i halsen :O inte bra inte bra ?! Nu ska jag avrunda mitt inlägg me en bild och sen så skriver jag senare ! & till dej som kommenterade och skrev att jag är en nattmänniska .. Ja det är nog absolut sant .

Puss på rumpan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0