Hos fillis


( Jätte gamla bilder på fillis data shit asså )
Nu sitter jag hos fillifjonkan vi har köpt lite godis & päroncider .
Vi ska väll käka lite gott innan vi sover
Men nu pluggar lilla filli till matte prov imorn men det ska nog gå bra
Förresten imorn missar jag min sovmorgon -.-
För vi måste åka från vällingby vid halv åtta och jag börjar halv tio :O
Så nu ska filli vara glad :Ö
Men lite hemska saker har hänt också som har gjort mej lite deppig .
Jag bråkar me två bästa vännerna jobbigt och sant
Men jag orkar nog inte lösa de på telefon så de blir imorn i skolan
Kanske jobbigt första stunden men iallafall 
Aja nu ska jag hjälpa filli & plugga 
Bloggar kanske senare
Annars ; Ha de bra ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0