inget mer idag

Hejj har inte hunnit blogga idag har pluggat me issa & felle . Idag så simmade vi i skolan ju :O Haha issa vi vet att du är stolt över dej själv för att du va me men hatar att bada - den lilla gullungen har gått och sagt så hela dagen tror jag .. Haha :) Iallafall så för att få mvg så ska man simma 80 längder jag sattsar på det men vi hade inte så mycket tid på oss idag så jag och issa simmade 40 längder , ah faktiskt där sitter ett vg ! Jätte bra tycker jag för att vara första gången man simmar i 8:an eller hur ? Haha och en ännu bättre sak : på bara 20 minuter ! I + I är bäst . Aja efter det så hade vi en massa tråkiga lektioner men på matten fick jag 4 fel , ja sådär nöjd me det men jaja vad ska man göra ? Jo sattsa mvg på nästa prov som är efter höstlovet :O för jag är mattesnille så jag ska kunna det här . Efter skolan så gjorde jag ju maten som jag skulle det blev faktiskt riktigt gott (a) mycke godare än förväntat . Sen smsade jag issa och vi bestämde plugg tid hos mej me felle också vi drack vaaaarm choklad och åt mackor också mums !

Nu ska jag nog sova tror jag men innan det ska jag kolla på film och läsa igenom kapitlet till provet , skit roligt från 226-235 !

Juste imorn fyller wictoria år lilla 13:åring som blir fjortis imorn . Haha gratta henne och ännu en till sak ! Madde fyller år idag om ni har glömt att gratta henne gör det !
Ojojoj nu blev det lite långt ?! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0