kan det bli bättre ? =)

Nej det blev inte så att vi somnade .. Haha vi var nog uppe tills klockan var halv 6 eller något sånt kanske längre ? Iallafall så var vi värsta nördarna igår men ni får ursäkta oss vi blir sånna ibland , men vi hade faktiskt jätte kul igår / idag . Sen vaknade vi ganska tidigt typ vi gick upp och gjorde varm choklad och våfflor me blåbär & glass åh snacka om att man blev mätt men det är ju bra , sen så spelade vi farmville ett ganska långt tag till =) sen så trallade felle hem och jag och issa blev skit utråkade så vi stack till stockholm ( okej felle hängde också me efter lite övertalande från mej ) Där i stan käkade vi på pizza hut efter ett evigt letande efter en '' resturang '' Iallafall bestämde vi oss för pizza för issas skull snällt eller hur ? där beställde vi en så kallas '' pizza hut meal '' typ .. Vitlöks bröd som förätt pizza som huvudrätt & sen glass me chokladsås kan det bli en bättre stund i stockholm me sötisarna ? Jo det kan det godis efteråt me en latte ! Sen drog vi hem och på tåget kom det in  några aik:are dom flesta tog nog tåget innan . Men jag är ganska happy vi har slagit ut hammarby jävlarna ! byebye allsvenska för er och hejhej superettan jävla ÖB . HAHA skadeglad ? hihi men mitt aik lag är bäst jag är stolt !!! vi vinner nog i år :) Men jag hoppas faktiskt att djurgården ska vara kvar för annars blir det tråkigt :O Eller hur ? Eller ja det blir nog kul att reta alla men vadå skit kul nästa år ? neeeeeeeej ?! hahah =) Jaja nu kanske det blev lite långt inlägg eller vad tycker ni ?

Pussar på er & mest på er aik:are !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0