mycke

Det har hänt ganska mycke sen jag skrev igår haha , men jag har iallafall gjort två headers åt felle skit lika min & issas jag ville göra något annat men jag orkade inte närhon sa hur hon ville ha den (a) Gå in och kolla på hennes blogg och säg vad ni tycker :) Idag var jag i skolan haha lääänge sen men det var ganska kul faktiskt roligare än att sitta hemm aoch tråka . Nu väntar jag på att filli ska komma till mej hon ska hjälpa mej lite med vissa saker hehe . Sen ska vi ta tåget tillsammans till stockholm jag ska möta upp olivia där ska käka middag sen ska vi nog spendera kvällen inne i stan . Iallafall så ska jag fixa mej nu skriver innan jag drar tror jag . Alltså stan nästa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0