Nyduschad

Kom precis ut ur en härlig & varm dusch har fixat naglarna smörjt in mej i massa krämer och haft ansiktsmask
Har haft en lite spa kväll framför desperate housewives . Älskar desperate kan titta flera gånger om .
Iallafall så känner jag mej riktigt fräsch och fin nu , och ska snart lägga mej i en nybäddad säng .
Idag har jag faktsikt städat också & tagit diskmaskinen men jag dammsög aldrig i trappan som mamma sa så jag lär väll få lite att göra imorn efter skolan . Förresten fick jag vg+ på min no uppsats och mvg på min kristendom sammanfattning (a) på matteprovet tror jag att jag fick ganska bra men inte fan vet jag ? Haha nej nu ska jag sova och drömma så sött .
Godnatt & Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0