plugg & städing

Nu har jag precis ätit middag jag & issa var tidigare idag ute och shoppade godis som jag säger (a) Vi åkte upp till eurostop vet att vi är onöödiga men vad spelar det för roll när man inte har något att göra . Jag blev ju iallafall glad för mitt goda godis . Sen satt jag hemma och började faktiskt måilla skit mycke .. Ajajaj men jag låg framför '' wild child '' och det blev bättre efter ett tag . Nu har jag precis ätit & issa har fixat min header . Asså själva iden e skit bra , men jag hatar bilden ser ut som om jag tittar ut i intet .. Hon kanske får ett nytt uppdrag att göra en ny men jag har iallafall frågat en annan som har photoshop som kanske kan skära den bättre ? Haha iallafall så måste jag stäääda nu :Ö


Oj glömde att jag satt & skrev haha har förresten städat klart nu :Ö men nu ska jag plugga till provet på fredag ! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0