skolan

Förlåt för jätte dålig uppdatering igår. Men asså min data fuckade skit mycke igår så jag kunde inte skriva . Haha hoppas det är förlåtet . Hihi aja igår hände ett par jätte roliga saker i skolan . Jag och issa målade upp ett hjärta på väggen me målarfärg , sen doppade vi våra händer i målarfärgen och sen tröck vi upp det på väggen men vi fick as mycke skit för det men det var det faktiskt värt . Jag kan lägga upp en bild senare när jag kommer hem . Nu sitter vi iallafall på so och skriver om kristendomen fortfarande men snart blir det nog ett litet '' fint '' häfte om kristendomen . Det är faktiskt ganska skönt att sitta och bara skriva på lektionen . Men nu ska ja spela speeel på google ; WINTERBELLS !

Puss på rooomphan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0