snabbis

Haha det blev ett litet snabbt inlägg innnan jag åkte för vi fick ganska bråttom haha ! Iallafall hade jag det jätte mysigt ikväll . Jag och olivia åt mat på levinsky och efter det blev det en brownie från 7 eleven (a) Vi snackade ganska mycke vid middagen mysigt och bra :) Juste hade plattat håret som vanilgt men regnet förstör mitt hår på riktigt asså jag blir aldrig nöjd me mitt hår när det regnar .. Så det var liksom fint nät jag åkte men efter ett tag blev det ju lockigt för regnet , men det blev ganska coolt på något sätt ? haha happy ? Aja nu ska jag stoppa i mej lite mat tror jag .. Det var ju länge sen jag åt !

Mitt lockiga hår , håll me om att det blev coolt ?!
Haha okej ida skryt inte , men nej jag gör inte det
Asså jag blir verkligen aldrig nöjd me lockigt hår
Första gången och då kan man ju faktiskt få säga att man tycker det är fint ? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0