söndags ångest ? haha nej !

Förlåt för jätte dålig uppdatering men i fredags var jag ju på konfirmation sen så sov jag hos alexandra den tösen . Sen så åkte vi till vällingby centrum och checka lite i affärer och drack latte =) Skit gott älskar latte (a) Efter det åkte jag hem och träffa lilla issa . Vi lekte lite sen sov jag hos henne haha vi hadwe skit roligt igår skratta hela kvällen . Det var vissa personer som blev irriterade på våra röster och garv senare . Iallafall kollade vi på '' American Pie - Naked mile '' Den är as rolig , Och sen vaknade vi till idag vid klockan halv tolv eller nej förresten halv elva eftersom att man ställer tillbaka klockan idag . Idag är det söndag men har jag södags ångest ? Neeeeeeej det är höstlov :D Ska käka lite godis nu ! Puss


Jag & Alexandra med latte muggarna i hand =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0