sova ? nej skulle inte tro det !

Haha jag är skit pigg jag =) skulle inye tänka mej att sova nu ! Skit taggad på att dra ut eller något sånt ? Någon som hänger på ? Bara att säga till .

Idag har jag varit me mina kusiner som var hos mormor idag & igår . Jag vaknade först vid klockan 12 sen gick jag upp vid ett sen så drog jag dit efter att jag hade fixat mej . Efter det var jag ju me mina kusiner som sagt , sen mötte jag fillis vi gick till valsta och handlade kebab dricka godis & hårfärg för vi tänkte kolla på film (a) Sen blev mitt hår lite cp så jag färga en gång till och filli färgade också håret då . Nu har jag precis haft ansiktsmask & brun utan sol . Det blir väll en film & fixa naglarna någon som vet en bra film ?

Pussar på er !


Kommentarer
Postat av: tvillingmamman

Oj är du enn natt människa? själ sov jag som en stock vid den tiden :D

2009-10-30 @ 16:44:38
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: fillis

hahahahah:)<3

2009-10-30 @ 19:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0