wickans tjejmiddag

Godmorgon alla ! Igår så orkade jag helt enkelt inte blogga när jag kom hem . Jag hade ganska mycke att tänka på och dom tankarna stör mej än idag . Aja hennes middag var kul förutom när det kändes som vissa personer stängde ut mej & issa . Menmen inte vet vi iallafall så var det skit god mat och gott sällskap :) Sen stack jag hem och issa också hon skulle sova hos mej men det gick inte /: Haha jaja så illa va det inte sen så stängdes min data av några gånger den ska nog in på lagning ? sen orkade jag inte så jag satt och tänkte och kollade på film tills klockan blev 02.45 för då somnade jag framför desperate housewives . Nu ska jag fixa mej lite sen ska ja vara me issa & felle ? vi får se vad vi hittar på (a)

Pussar på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0