5-1 / 2-0

hejsan bluuuuggen :)
jag har inte skrivit sen .. jag vet inte när men ah . igår så spöregnade de och jag menar verkligen spöregnade det så jag och felle åkte och handla godis till mej , issa & felle . men vi glömde trycka på stop knappen så vi kom försent coop hade stängt så vi handla på statiol efter det så åkte vi bussen till issa och på bussen så sprack ett glas så alla var tvugna att gå av vid issa xd men vi kollde iallafall på film sen somnade vi ( när vet jag inte ) men idag hade jag match vi spelade först mot kall och då vann vi me 5-1 jag är ganska nöjd me den matchen ! aja efter de så var jag snäll och hjälpte 96:orna me deras match då vann vi me 2-0 men det var ett faatas som kom på mitt knä så hela benet vreds så jag spelade inte mer efter det . nu har jag ganska svårt att gå men det är bara att hoppas på det bästa . när jag kom hem så kollade jag på film och nu ska ja kolla klart bloggar nog inte mer ikväll .


slumpar bilder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0