ändrade mej

Jag sa ju godnatt innan men jag kom en sak ..
När man ändå kan sova länge på morgonen så
Behöver man inte lägga sej så tidigt :)
Men det jag egentligen skulle göra nu va att
Lägga in en bild på mej issa & bamse .
För det var så att vi träffade nämligen bamse i väsby .
Haha puss & godnatt * nu på riktigt * 

Men det blev ingen bild .. istället får ni en på mej & fillis .
Min data har fuckat på riktigt , måste fixa de någon dag
Aja godnatt för sista gången nu .

Jätte gammal bild
OJ vilka wannabe vi va
* men vi drev lugn *

Kommentarer
Postat av: fillis

hahha ida de där va inte driv vi va seriösa , jävla wannabefjortisar vi va hahahah xD <33

2009-09-30 @ 13:31:49
Postat av: ida

hahah nä sant vi kanske inte drev ..

haha såå synd ! <3<3

2009-09-30 @ 17:14:17
URL: http://idaeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0