ida

.. har ont i halsen asså shit har varit sjuk as länge nu skiit jobbigt ( och nejj jag har inte svininfluensan ) men nu har min röst fuckat också . kan knappt prata men vi får se om det går över under natten . iallafall så har jag skolfoto imorn har inte tänkt ha på mej något speciellt typ . mitt vanliga hår och face vi tar fotot klockan halv 9 till 10 sen efter klockan tre så ska ja felle och issa ta ''kompis'' foto . hoppas bara att alla blir fina iår :)
idag så va jag i skolan sen efter den så gick jag och filli hem . vi åt lite hemma hos mej sen drog vi till henne och plugga elr ja hjälpte henne lite granna iaf sen drog vi ut me gabbarna och issa efter ett tag gick jag hem .

ha de bra , puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0