inte alls trött ?

kan inte sova , försökte nyss i typ en halvtimme kan inte blunda . då kan jag väll lika gärna berätta lite om de sista dagarna .. igår var en helt vanlig dag jag va i skolan och efter de va ja me felle och issa - ovanligt - jag vet men iallafall så åkte vi ner till willys för jag och issa skulle handla powerking sen kom världens tabbe . vi sprang mot bussen en meter innan vi var framma glider min mobil ut ur fickat och ramlar under bussen . alla delar flyger ut så ja fick panik jag grät nästan . men issa skrek till busschafören stavning (?) att han inte skulle åka , så jag böjde mej ner ( jag tror alla på hela bussen satt och stirrade på mej ) skit pinsamt men jag tog ut mobilen och när vi kom in på bussen stirrade verkligen alla . jaja nog om den tabben osmart som jag e så åkte vi kundvagn lite . efter det var vi me milad berk & abbe . sen drog vi hem , det var gårdagen ! nu till idag : idag så försov jag mej men jag hann ganska bra till skolan iallafall jag gick förbi issa innan skolan också (a) i skolan blev allt gansak kaos jag och issa bråkade mot felle & allt blev ganska allvarligt vilket menas med att alla skolkade sin sista lekton för att sitta ocg gråta och skrika på varandra istället ^^ sjuukt det var men allt löste sej tillslut . efter det åkte jag på träning de gick lite segt eftersom att ja inte har tränat på ett tahg min förkylning var för jobbig då . men det gick bra iallafall . när ja kom hem åt jag och kollade på idol nooo life men ändå jag kunde ha varit me issa och felle och grabbsen men jag visste inte om jag skulle hunnit så jag stannade hemma istället . så var min kväll ! nu börjar jag faktiskt bli lite trött haha jag kanske kan sova nu behövde nog skriva av mej .

sov gott alla pussar §



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0