mår dåligt .

hejsan mår ganska dåligt så det blir ett snabbt inlägg . idag har ja fått gansalk mycke skäll i skolan mest på so lektionen med håkan som lärare ( han e läskig )  , jag gick på borden oc skrev på tavlan och kastade flygplan så allt slutade me att han först putta in mej i fönstret sen efter det kastade han mej över ett bord blev fan as rädd ! så jaf sprang från lektionen . men jag funderar på att börja sköta mej på so ?! ( tycker ni det ? ) aja sen efter skolan åt jag hos issa sen va vi me felle , domme & gia typ vid nio gick alla hem skit ont i magen och illa mående .. men ska dra nu om jag inte bloggar mer får ni sova gott ^^ / ida


skit ful bild men jag slumpar bara (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0