plugg

just nu sitter jag och pluggar spanska . tråkigt och sen har jag fått veta att nästa veckan har jag prov onsdag torsdag fredag -.- skit jobbigt ''plugg hela veckan'' men det är inte så svårt , aja idag så va ja i skolan som vanligt hade so och som vanligt är jag och maja stökigast i klassen kanske inte så bra men hur kan det komma sej att vi två som pratar mest får bäst resultat ? och en riktigt dålig sak som han gjorde idag var att han gav alla mvg fast det bara var jag maja & wickan som svarade på frågorna alla andra satt skit tysta . är det rätt att dom ska få mvg på grund av oss ? tycker ni det ? aja sen efter skolan åkte jag och tog kort till mitt id . skiiiit ful bild på mej men vad ska man göra ? :) efter det handla jag choklad var jätte irriterad men det blev bättre sen mötte jag milad carlos & issa vid spåret vi gick till tunneln sen gick calle & melle hem och jag och issa fortsatte att vandra vi träffade felle och cickie då så jag passade på att snacka me felle en stund men sen gick vi och kollade när mina fotbolls kompisar skulle sälja korv hah jag gjorde det i tisdags så jag behvde inte göra det idag . ganska bra eftersom att jag har prov imorn och måste plugga , men vi var inte där så länge ungefär typ 5 minuter (a) sen gick jag hem och nu sitter jag här :) ska forsätta och plugga nu lägger nog in ett inlägg senare
puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0