rika på kundvagnar ?

Hejsan allihopa .
 
Idag började ju dagen soft jag sov rätt så länge och sen gick jag till issa och pluggade lite .
Vi gjorde också hennes bild läxa den blev fett cool typ en kontroll som kan ta saker från hjärnan
och klistra in det där man vill ha de tillexempel så om man har en låt i hjärnan så riktar man
kontrollen mot sin mobil så finns låten där sen .
Vi vet att de låter knäppt men en ganska bra idé inte sant ?
Iallafall så gick vi ut sen och va me felle ,
vi gick runt och samlade på kundvagnar vi fick nämligen pengar för det bra va ?
Vi gick nog runt i hela valsta och letade efter kundvagnar men vi samlade iallafall ihop typ 75 kronor .
Efter det gick vi hem och åt och efter det var vi me melle och carlos .
Vi knalla mest runt och sen så gick jag hem efter ett tag nu ska jag plugga lite so innan jag somnar .
Men det här är iallafall sista inlägget idag .
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0