rolig natt

Kunde inte blogga igår det var en hel galen kväll vi srang runt och roade oss själva hemma hos issa .
T.ex. vi gjorde middag klockan tio typ sen gick vi ut igen vid elva tror jag ?
Sen var vi nog ute me några kompisar och vi hade det som bäst
Men alla bråkar och det kan man ju säga att vi gjorde ibland :)
Aja dom vet att ja blir lite irriterad ibland och jag vet att dom kan bli det också .
Jag var nog flummigast av alla tre men dom var ju faktiskt också lite flummiga .
Vi var ute en sväng på natten men sen så kom vi in och då lägger sej både issa & felle sej ner på sägen
Och så somnar båda men jag sitter uppe själv och lyssnar på muuusik .
Aja sen så borstade vi tänderna och gick o la oss .
Dom somnade så fort vi la oss i sängen men jag satt uppe ett tag sen så på morgonen
Vaknade jag klockan ett först av alla tre men jag gick upp och fixade till lite i huset sen la jag mej igen .
Och väckte dom andra så vi gick upp och åt tacosen som var kvar sen dagen innan skit gott .
Sen var vi ute lite oc knalla runt . Och vi va me en massa folk och byggde ett jätte pappersflygplan .
Det kommer in bilder sen har inte dom bara felle har dom . Aja vi var nyss hemma och åt hos felle
Och sen så gick jag hem jag mår jätte illa . Men jag klarar mej nu ska jag duscha


= busungar ! §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0