sen kväll

Hejhej .
Igår vaknade jag och Felicia vid 12 hon har tagit bort sin tandställning så jag såg henne näst först ! Det blev jätte fint men man blev jätte förvånad hur hon såg ut . Iallafall så gick vi ut och köpte munkar och drack cola . Senare så va vi med Issa vi gick runt lite och satt inne i någon port och sen så gick vi ner till willys på kvällen för vi skulle ju sova hos Felle alla tre . Först kollade vi på film och åt massa godis och drack typ bål som Felle hade fixat åt oss vi var typ uppe till 5 halv 6 inatt så jag var jätte trött när jag vaknade vid 12 idag . Men vi låg kvar i sängen ett tag och käka godis sen så gick jag och issa ut me Wilma ( Felles hund ) vi gick runt och sjöng sen så gick issa hem . Och jag med för jag skulle på träning det var riktigt skönt att träna men lite jobbigt . Iallafall så kom jag hem vid 8 och nu pluggar jag för imorn börjar skolan igen och direkt på morgonen så ska vi ha engelska förhör . Ska plugga mera nu

Pussar


Vårat godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0