sovmorgon ?

Igår hann jag inte blogga jag satt först med en uppsats på fyra sidor som skulle in idag . Sen gick jag ut och träffa Issa då träffade vi Milad och Carlos också men Carlos gick hem ganska snabbt . Men Milad var ute med oss i ungefär en timme tror jag sen gick vi förbi Felle . Efter det gick vi hem klockan var ju ändå tio och jag skulle egentligen pluggat till so provet men jag hann inte när jag kom in . Idag vaknade jag lite fösent så jag skaffade min egna sovmorgon . Men tillslut så stannade jag hemma hela dagen för jag hade lite ont i huvudet efter att ha stressat lite ! Snart ska jag nog hem till Issa och plugga lite so tillsammans med henne vi har ju prov imorn .

+ : et idag = Jag fick sova tills klockan var elva
- : et idag = Jag missar matteprovet och att lämna in no papprerna

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0